Van Chennai naar Goa

28 juli 2017 - Goa Velha, India

Vandaag staan we vroeg op en nemen we afscheid van onze hostfamily die helaas niet mee gaat naar Goa. Het was erg bijzonder om zoveel gastvrijheid te ervaren van mensen die we eerder niet ontmoet hebben en we wellicht ook nooit meer zulen zien. We nodigen ze uit in NL en ze zeggen zeker te gaan komen. We hebben een voorspoedige vlucht naar Goa met een tussenstop in Bangalore. Deze stad gesitueerd tussen de bergen staat met alle ICT-ers bekend als India's Silicon Valley. We komen eind van de middag aan in het hotel en de kids springen ondanks de regen meteen in het zwembad want het is heerlijk warm buiten. De eerste indruk van Goa vanuit de bus is dat het veel lijkt op Costa Rica met grote bomen en veel palmen en eenvoudige huisjes langs de weg. savonds hebben we het galafeest tijdens de King Arthurs Night, met uiteraard weer veel eten. De kids kijken hun ogen uit tijdens dit feest en Tess biedt de cheque aan tbv het scholenproject. De Indiase dames dansen op het podium en er alle families worden voorgesteld. Wij zingen ons Happy Hensen Family song. Het is wederom een lange dag geweest en we zijn blij als we na middernacht in ons bed rollen.

1. Dick Devries:
    29 juli 2017
    Wat doen jullie veel indrukken op en wat maken jullie lange dagen.
    Hebben jullie nog wel tijd om te slapen?
    Zo te zien wordt er tijdens het reizen van A naar B slaap behoorlijk ingehaald.
    De gastvrijheid van de gastgezinnen is hart verwarmend.
    Vanavond spelen de Leeuwinnen in Doetinchem zonder jullie. Aaauw.