Lokale indrukken

31 juli 2017 - Goa Velha, India

Vandaag doen we weer rustig aan. De laatste Tafelaars vertrekken uit het hotel en we genieten van het zwembad en ik start in een boek. Smiddags nemen we de taxi naar het strand dat als "very beautiful" werd aanbevolen door Punit. De eerste aanblik viel wat tegen. Veel mensen op het strand maar geen blauwe zee en een rode vlag ivm de stroming. Eenvoudige eettentjes en het strand doet ons weer aan Costa Rica denken. Na een drankje op de beach besluiten we de winkeltjes te bekijken. We worden veelvuldig aangesproken door mensen die met ons op de foto willen. Ze zijn allemaal heel vriendelijk. 's avonds eten we aan het strand van Calangute waar we de sunset zien en Indiase lobster van de bbq eten met grote garnalen en naanbrood. Alweer een leuke dag.

1. Lies:
    1 augustus 2017
    lieve kinderen
    wat een onvergetelijke reis! en wat een onuitwisbare indrukken! Zo af en toe toch nog wat tijd om te relaxen! Gisteren hadden we vergeten om jullie reisverhaal te lezen, dus vandaar nu een reactie. Wij hadden 6 avonden concerten in het kerkje van aerdt, heel bijzonder om te luisteren en te horen. Pianoconcerten gegeven door heel jonge musici, gisterenavond een chinees meisje van 13 jaar. en alles uit haar hoofd , werkelijk prachtig! Zondagavond waren mente en Narda hier, Helma van Dijk maandagavond, en vanavond Ellie Rijksen en Cilia en Rob, eerst borrelen dan hier eten en daarna naar het concert, toch nog een beetje een vakantie gevoel. Lieve mensen geniet nog van jullie laatste dagen daar. ! liefs van ons