De aanleiding van onze reis naar India

20 juli 2017 - Mumbai (Bombay), India

We maken deze reis met De familie, van Gennep(jeroen, Sabine, Hidde en Storm), de familie Leenders(Rogier, Lilian, Lonneke en Jans, en de Hensens(Kees, Anne, Jill & Tess). 15 dagen reizen we door India. Aanleiding is de Internationale meeting van de RT95 in Chennai. De Ronde Tafel(RT) zet zich als serviceclub in voor landelijke en internationale serviceprojecten. RT95 uit de Liemers is dit jaar uitgenodigd voor een internationale meeting in India. De leden van RT95 uit Chennai-India hebben een school geadopteerd genaamd Sri. S.C. Agarwal R.T. 95 Vivekananda Vidyashram

Stel je voor dat je als kind nooit naar school mocht, in een vieze fabriek moest werken en geen tijd had om met je vriendjes te spelen….dit is helaas een sombere realiteit voor 50 miljoen(!) kinderen in india. Het EduCare programma biedt onderwijs en zorg aan kansarme kinderen. Op 27 juli 2017 bezoeken wij met een Nederlandse delegatie een school in Chennai.

1. Lies:
    20 juli 2017
    staat je goed Tessie, deze badmuts! eerst afkoelen na zo'n lange vlucht! Wij zijn erg benieuwd naar jullie verdere belevenissen.!