Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
101

Over onze reis

De Ronde Tafel(RT) zet zich als serviceclub in voor landelijke en internationale serviceprojecten. RT95 uit de Liemers is dit jaar uitgenodigd voor een internationale meeting in India. Dit is de aanleiding voor onze reis naar India. We gaan met 3 gezinnen. Jeroen en Sabine met  Hidde(14) en Stoem(11) en Rogier en Lilian met Lonneke(15) en Jans(13).

De leden van RT95 uit Chennai-India hebben een school geadopteerd genaamd Sri. S.C. Agarwal R.T. 95 Vivekananda Vidyashram. Het is ongelofelijk dat je als kind nooit naar school mag, in een vieze fabriek moet werken en geen tijd hebt om met vriendjes te spelen….dit is helaas een sombere realiteit voor 50 miljoen(!) kinderen in india. Het EduCare programma biedt onderwijs en zorg aan kansarme kinderen. Op 27 juli 2017 bezoeken wij met een Nederlandse delegatie een school in Chennai en overhandigen wij persoonlijk een sponsorbijdrage tbv deze school. De klas van Tess heeft maar.iefst €260 euro bij elkaar verzameld en daarnaast heeft de RT een sponsorbedrag ter beschikking gesteld.

Bezochte landen

Wij hebben 1 land (1%) bezocht: