Van Mumbai naar New Delhi

23 juli 2017 - New Delhi, India

Zondag is een reisdag. We kijken vanuit de bus naar de airport nog een keer rond in de drukke straten en we stoppen bij een klein wisselkantoortje waar we ook op de heenweg waren. Geld pinnen is lastig wisten we en euro's wisselen is het advies. Tess is haar gymschoenen vergeten in de hotelkamer en met de gids regelen we dat hij ze ophaalt en afgeeft op de Airport als we terugkomen in Mumbai op 2 augustus. We hebben goede hoop dat het goed komt. De chauffeur geven we een goeie tip want we zijn blij dat hij ons 4 dagen lang veilig heeft rondgereden in het chaotische verkeer. Hij maakte lange werkdagen en zal vast ook een gezin thuis hebben. De vlucht verloopt prima en we rijden met 3 taxi's via de ambassadewijk en het parlement en de gateway of India naar ons hotel. Wat opvalt is dat het hier veel meer opgeruimd is(lijkt). Wel zien we meteen ook de armoede door oa de kinderen, die iets proberen te verkopen. Het hotel is super! Na het eten springen Tess, jill en ik nog even in het zwembad op de 9e etage en daarna onder de douche en in bed. Morgenvroeg staat er om 5:45!!! Uur een fietstocht op het programma. Het is echt geen tijd en we hopen dat de recensies juist zijn en dat het een onvergetelijke ervaring wordt.

Verstuurd vanaf mijn iPhone