Van New Dehli naar Chennai

26 juli 2017 - Chennai, India

Vandaag sluiten we ons verblijf in Delhi af met een heerlijk ontbijt in het hotel met oa vers fruit, nutella en pindakaas! Na een vlucht van 3 uur komen we aan op het volledig gerenoveerde vliegveld. We worden opgehaald door onze host Namita. Gelukkig is ze ongeveer net zo klein als Tess zodat we met zn vieren op de achterbank passen. Kees gaat voorin met hun private driver. Wat meteen opvalt is dat het verkeer wel druk maar veel beter georganiseerd is, het erg warm is(37 graden), de lucht veel droger is en we zien langs de weg geen armoede hier. Bij de hostfamily aangekomen worden we heel hartelijk ontvangen (met oa vers gebakken chocoladecake!) in hun mooie huis van 3 verdiepingen waar ze wonen met hun 2 kinderen( Praachi en Armaan), de ouders van Radjesh en zijn broer's familie.  Ieder op hun eigen etage. Het lijkt Jill en Tess ook wel wat om met zn allen te wonen! Ze werken in het familiebedrijf en hun vader van 77 is de financieel directeur en werkt nog dagelijks! Het huis is echt heel groot en luxe, ons gastenverblijf is groter dan de hotelkamer die in Mumbai hadden. De kids hebben hun eigen kamer en badkamer. Er is een huistempeltje met 10 porseleinen goden , Ganesha (die met de olifantenkop en 6 armen) is hun centrale god. Ons gastgezin heeft net als vorige keer een aantal bediendes, maar deze mensen zijn op de achtergrond aanwezig. ' savonds gaan we eten met Belgische en Indiase tafelaars en tot grote vreugde van Jill en Tess staat er Sushi op her menu.

1. Dick Devries:
    27 juli 2017
    We krijgen door jouw verhalen een goede indruk van jullie reis.
  2. Lies:
    27 juli 2017
    ja zo'n groot huis lijkt ons ook wel wat! Jullie ook wel Tess en Jill? Maar wat leuk om nu bij een Indiaanse familie te logeren.Gaat het goed met communiceren en versta en begrijp je elkaar goed? leuk hoor! Veel foto's maken, zodat wij ook mee kunnen genieten. Veel plezier en lekker eten sushi's hmmm heerlijk! Veel plezier met elkaar!